رضا خندان: نسرین ستوده به شدت ضعیف و لاغر شده است

 

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان، آقای رضا خندان همسر بانو نسرین ستوده در تاربرگ فیس بوک خود چنین نوشت: از دیروز که خبر انتقال نسرین از بند عمومی به ۲۰۹ و انفرادی را شنیدیم همه به شدت نگران وضعیت او بودیم.

امروز به زندان مراجعه کردم تا بتوانم از او خبر ی بگیرم و در صورت امکان با او ملاقات کنم و از وضع روحی و جسمی اش خبردار شوم. خوشبختانه اجازه دادند با او ملاقات کنم البته به طور غیر رسمی و خارج از سالن ملاقات.

هنوز اعتصاب اش ادامه دارد. و همانطور که می شد حدس زد به شدت ضعیف‌تر و لاغرتر شده‌ است.

نگران بقیه‌ی خانم‌ها بود که اکنون در اعتصاب غذا هستند. میگفت من خیلی سعی کردم مانع این کارشان شوم ولی نشد. گفت که اکثر آنها ضعیف‌اند و کشش اعتصاب غذا ندارند.

از آنجا که احتمال نمیدادم ملاقاتی صورت بگیرد بچه ‌ها را نبرده بودم و خیلی خیلی از این بابت بد شد.

امیدوارم شرایطی پیش بیاید و بچه‌ها هم بتوانند او را ملاقات کنند.

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

